Till Perstorps startsida

Kvalitetsarbete

Fyll i beskrivning av bilden

Kvalitetsarbete

Ett sätt att få kunskap som kan förbättra vår verksamhet är de spontana synpunkter, klagomål och beröm som lämnas. De är viktiga och vi tar gärna emot dem. De hjälper oss att utveckla innehållet i vår verksamhet.

Vill du framföra synpunkter eller klagomål?

Många tycker att det är obehagligt att framföra synpunkter eller klagomål.

Det är ändå mycket viktigt att synpunkter kommer fram och det är därför angeläget att du framför dem.

Vi ser det som en förutsättning för utveckling och förbättring.

Vart eller till vem vänder jag mig?

Synpunkter kan du lämna både muntligt eller skriftligt via telefon, mail eller brev.

Du kan vända dig till:

Socialchef Annelie Börjesdotter
tel.0435-391 41
annelie.borjesdotter@perstorp.se

Postadress:

Perstorps Kommunen
Socialförvaltningen
284 85  Perstorp

Vad gör vi?

Om du tar kontakt med oss skriftligt och lämnar ditt namn och adress hör vi av oss inom 14 dagar efter din kontakt.
Om du inte är nöjd med hur ditt ärende hanterats kan du vända dig till socialnämnden.

Senast uppdaterad: 2017-09-22

Dela detta innehåll

PERSTORP.SE

PERSTORP.SE

PERSTORPS KOMMUN

Besöksadress

Torget 1

284 31 Perstorp


Hitta hit

 

Organisationsnummer:

212000-0910

Kontakta kommunen

Perstorps Kommun

284 85 Perstorp

 

Telefon: 0435-390 00

Skicka e-post

 

Öppettider reception/växel

Måndag-torsdag, 08.00-16.30

Fredag, 08.00-15.00

Lunchstängt 12.00-13.00


FÖLJ oss här