Till Perstorps startsida
Få mer information om vår självservice & blanketter

Självservice & Blanketter

Här kan du lämna din dina synpunkter eller felanmäla

Synpunkter & Felanmälan

Få hjälp med att få igång vår funktion för att lyssna på webben

Lyssna

Om du behöver komma i kontakt med oss hittar du all information här

Kontakta oss

 Du är här:

Kvalitetsarbete

Fyll i beskrivning av bilden

Ett sätt att få kunskap som kan förbättra vår verksamhet är de spontana synpunkter, klagomål och beröm som lämnas. De är viktiga och vi tar gärna emot dem. De hjälper oss att utveckla innehållet i vår verksamhet.

Vill du framföra synpunkter eller klagomål?

Många tycker att det är obehagligt att framföra synpunkter eller klagomål.

Det är ändå mycket viktigt att synpunkter kommer fram och det är därför angeläget att du framför dem.

Vi ser det som en förutsättning för utveckling och förbättring.

Vart eller till vem vänder jag mig?

Synpunkter kan du lämna via vår webbtjänst


Vad gör vi?

Om du tar kontakt med oss skriftligt och lämnar ditt namn och adress hör vi av oss inom 14 dagar efter din kontakt.

Om du inte är nöjd med hur ditt ärende hanterats kan du vända dig till socialnämnden.

Senast uppdaterad: